۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰

با همکاری خبرگزاری مهر؛

پویش «نذر زندگی‌بخش» در کاشان راه‌اندازی شد

پویش «نذر زندگی‌بخش» در کاشان راه‌اندازی شد

کاشان - پویش مردمی «نذر زندگی‌بخش» به منظور تشویق مردم به اهدای پلاسما در کاشان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و زمستان و کاهش دما بسیاری از کارشناسان حوزه بهداشتی درمانی موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا را در کشور پیش بینی کردند.

متأسفانه موج سوم شیوع ویروس کرونا در کاشان زودتر از پیش بینی‌ها آغاز و روز به روز بر تعداد بیماران مبتلا و بستری افزوده شد؛ در این بین یکی از روش‌های کمکی که در کنار سایر درمان‌ها برای بیماران بدحال کرونایی در کل کشور بسیار مثمر ثمر بوده است استفاده از روش پلاسمادرمانی است.

با توجه به ضرورت و لزوم تشویق مردم برای اهدای پلاسما، با پیشنهاد فعالان رسانه‌ای خبرگزاری مهر و همکاری جمعی از اصحاب رسانه، قرارگاه مردمی رسانه‌ای شهید آوینی کاشان اقدام به راه اندازی پویش #نذر_زندگی_بخش کرده است و از بیماران بهبودیافته کرونایی که یک ماه از بهبودی آنها گذشته می‌خواهد که برای درمان بیماران بدحال کرونایی پلاسمای خون خود را اهدا کنند.

این پویش که با استقبال گسترده فعالان اجتماعی و رسانه‌ای کاشان همراه بوده است در قالب فضای مجازی و پلتفرم‌های اینستاگرام و توئیتر آغاز شده است و در ادامه با دیدار حضوری از مبتلایان که بهبود یافته‌اند از آنها خواسته می‌شود که نسبت به این مهم اقدام کنند.

به گزارش مهر قرارگاه مردمی رسانه‌ای شهید آوینی کاشان متشکل از تعدادی فعالان رسانه‌ای شهر کاشان است که به منظور انجام خدمات عام المنفعه رسانه‌ای برای ایجاد فرهنگ سازی و آموزش فعالیت می‌کنند؛ پیش از این اقداماتی نظیر فرهنگ سازی و فعالیت رسانه‌ای در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز توسط این قرارگاه رسانه‌ای در کاشان انجام شده است.

گفتنی است این پویش، به زودی فعالیت خود را در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز آغاز خواهد کرد.

کد خبر 5065181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha